bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Home Regulament Participanti Rezultate Subiecte Comisie


REGULAMENTUL

CONCURSULUI MUNICIPAL DE INFORMATICA

3 – 7 iunie 2006

Organizarea concursului


  • Concursului Municipal de Informatica se desfasoara in perioada 3-7 iunie 2006 la Clubul Copiilor Nr. 1 Bucuresti.
  • La concurs pot participa copii din scoli, palate si cluburi ale copiilor.
  • Listele cu elevii participanti la acest concurs vor fi transmise Clubului Copiilor pana la data de 18 mai 2006.

Desfasurarea concursului

Modul de desfasurare al concursului va fi transmis scolilor, cluburilor sau Palatului Copiilor pana la data de 25 mai 2006

Probe de concurs

Programare Microsoft Word Pagini Web (HTML) Power Point
II-VIII I, II, III, IV III, IV, V III, IV, V



Programa de concurs -Programare

Clasa a II-a

  • Tipuri simple de date(integer)
  • Structurile liniare

Clasa a III –a incepatori

  • Tipuri simple de date (integer)
  • Structurile liniare, alternative

Clasa a III-a avansati

  • Tipuri simple de date (integer)
  • Structurile liniare, alternative
  • Structura repetitiva cu contor

Clasa a IV-a incepatori

  • Tipuri simple de date(integer)
  • Structurile liniare, alternative
  • Structurile repetitive (cu contor, cu test initial)

Clasa a IV-a avansati

  • Tipuri simple de date(integer)
  • Structurile liniare, alternative
  • Structurile repetitive (cu contor, cu test initial, cu test final)

Clasa a V-a

  • Elemente de baza ale limbajului de programare (Pascal, C, QBASIC)
  • Tipuri simple de date (intreg, logic, char)
  • Structurile liniara, alternativa si repetitiva
  • Algoritmi care prelucreaza tipuri simple de date
  • Tablouri unidimensionale (vectori) – numai pentru faza nationala (etapa finala)

Clasa a VI-a

  • Siruri de caractere
  • Tipuri reale
  • Tablouri bidimensionale
  • Algoritmi care folosesc tipuri simple si tablouri

Clasa a VII-a

  • Tipul inregistrare (record – Pascal, struct C/C++)
  • Fisiere text
  • Algoritmi care prelucreaza tipurile structurate de date

Clasa a VIII-a

  • Subprograme definite de utilizator
  • Probleme de combinatorica (permutari, submultimi)
  • Probleme de geometrie plana intr-un sistem de coordonate



Calificarea la etapa nationala

  • Comisia concursului va decide, in urma evaluarii, care este componenta lotului care va reprezenta Bucuresti-ul la etapa nationala, in limita stricta a numarului de locuri alocate. De la fiecare clasa se vor alege elevii cu cele mai bune rezultate si numai din cadrul Cluburilor Copiilor din Bucuresti.
  • In cazul in care exista concurenti la aceeasi clasa care au punctaje egale, comisia poate organiza un baraj de departajare.

Observatii:

  • Programele realizate de catre concurenti vor deveni proprietatea Clubului Copiilor Nr.1, care este organizatorul concursului, acesta avand dreptul de a le publica, schimba pe alte programe sau vinde cu mentiunea numelui autorului;
  • pentru informatii suplimentare in legatura cu desfasurarea concursului se poate lua legatura cu:


Director concurs : prof. Anca Knopf tel: 0744.22.06.79 mail: ancaknopf@yahoo.com

Secretar de concurs : Mirela Irimia tel: 0722.22.25.46 mail: lamireus@yahoo.com

© prof. Anca Knopf, Mircea Traichioiu, Cristian Spissack